Recent Posts

popular Posts

Most Visited Posts

Most Commeted Posts

Recent Comments

Categories

Tag Cloud

Archive

Links

Daily Links

𝙺ᵉᵈⁱᵗ 𝚙𝚕𝚊𝚗𝚎𝚝

Jake Edit

Watch

تولد جیک مبارکککک

با تاخیر البته... 

اسم آهنگ: 𝐫𝐮𝐧𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐛𝐚𝐛𝐲-ᴮʳᵘⁿᵒ ᴹᵃʳˢ

Comment Me
۱۸
posted on ۲۶ , ۱۴۰۱ آبان . Views ۲۴۸
Comments Till Now (۱۸)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نمایش دیدگاه [ ۱۸ ] پنهان کردن دیدگاه ...
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    صرفا جهت سین زدن کامنتا از طرف تو*
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    د فازززز تینا؟ 
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    گاو"-"
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    یااااااا
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    خب مثل ادم میگفتیㅠㅠ

  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    .... 
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    چون یبار زدم قالب وب وی آیو خراب کردم
    یبارم یجا دیگه اد شدم قبل اینکه اولین پستمو کامل کنم انتسار بدم...زدم یکی از پوسه هارو حذف کردم که اون یکی ادمین هنه چیزای البوم جدیدو اون تو سیو کرده بود^^ و بعد کلا از ادمینی برکنار شدم-
    و
    الانم تو...


    خوشم میاد تو وب من ادمینی بزنم ب تخته هرکار عشقت بکشه میکنی..

    منظورت چیه خوㅠㅠ
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    منظورم اینه ک
    خوشم میاد تو وبم ادمینی
    بزنم ب تخته(چش نقولی ایشالا) 
    خودم کام میدی خودت ریپ میزنی کلا تعارف نداری راحتتتتت😐🔪
    یونو؟ 
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌
    ججله حفی بود-
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    د فاز ؟
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌
    فازت چیه
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    فازم فاز توعه...باهم از یه جا جنسامونو خریدیم یونو؟
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    𝔄𝙣𝙖 ...
    خوشم میاد تو وب من ادمینی بزنم ب تخته هرکار عشقت بکشه میکنی..
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    من تازه همین الان اومدم پنلت::]
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    𝔄𝙣𝙖 ...
    تیناااااا کجا گم و گور شدییییی
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    زهر مار:/

    حیح...اینقد خوشم میاد تو ج میدی عکس من میوفته...
     یوروبون اسکل نیستم خودم کام بدم خودمم ج بدم اینا من نیسم تیناعه یونو؟....
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌
    من از بس هشتگ میزنم
    احر یکاری میکنم بیان اپدیت شه
    چیزای ترند و اینا رو هم بیاره مثل توییتر...xDDDD
    اولیشم میکنم WRI XD
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    زیباست.... 
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌
    درکت میکن ممنم زیاد زر میزنمxDDD
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    یس یس.. 
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌
    نه بعضیا رو ایگنوریدمxDDD
    ولی از قصد نبودهㅠㅠ
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    یه یه
    #تینا_هیچوقت_ایگنور_نمیکنه
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌
    جدا تاحالا تو رو ایگنور کردم؟ㅠㅠ
    بخدا کامنتات واسه وبم نیومدهㅠㅠ
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    ن خداعیش تاحالا ندیدم کسیو ایگنور کنی ن فق من
     کل بیانو میگم
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌
    فانوسا گریه کردین؟:|
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    بخدا... خیلییییی وضعیت بدی بود نمیدونی.. عذاب وجدان دارم ک مجبور شدم اسم دوستامو بنویسم بدم دست ناظممممم.. 
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌
    چرا کامنتارو جواب نمیدییی
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    عهههههه نبودم... 
    امروز مدرسه خیلیییییی چرت بود... 
    یکی یکی بردنمون دفتر و سوال پیچمون کردن (سوالای درسیم نبوداااا خیلیییی بد بود ناظم ازم میپرسید اسم بچه هایی ک فوش دادنو بنویس بده من اصنننن😐😭) 
    کلییییی گریه کردیم ناهارم کوفتمون شد.. 
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌
    وب بقیه ایگنورت میکنم چون وب بقیش...
    میگیری چی میگم؟ㅠㅠ
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    نگرفتم😐🔪
    +خنگگگ اصننننن.. 
    +خصوصی بگو الاخم😐💞
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    𝘛𝘪𝘯 (کره الاغ کد خدا) ‌‌ ‌‌
    جان من ایگنورت کردم؟
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    نووووو... تو هیچچچچچچچوقت ایگنور نمیکنی🔪🚶‍♀️
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27k80fu3MCrVm8Yscuz4UmXIBto80%3D%27/تصویر پروفایل
    ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    نه اصلا، اتفاقا عالی شده😍😍😍😍👌
    تولد پسرم با تاخیر چوکاهه🥳
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    چوکاههه3>
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27k80fu3MCrVm8Yscuz4UmXIBto80%3D%27/تصویر پروفایل
    ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    به به👌
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    خیلی بد شده ن؟ 
Made By Farhan Temp.No5