Recent Posts

popular Posts

Most Visited Posts

Most Commeted Posts

Recent Comments

Categories

Tag Cloud

Archive

Links

Daily Links

𝙺ᵉᵈⁱᵗ 𝚙𝚕𝚊𝚗𝚎𝚝

-

فکر میکنید اینجا رو قراره وب شخصی کنم؟ شاید اره..

وای وای حوصلممممیججثجثجث

انای خر کجاییی انای گاووو

انااا پاشو بیا بهم یاد بده ادیت بزنمم

دونگسنگم همسنم شده گریه گریه من ازش یه سال بزگتر بودم😂😭

چرا به این بچه کامنت نمیدینxDㅠㅠ

پرسش کلاسی؟ دشمن مدرسه ای🤝🏿

چی میگم من...وای وای وای

فقط منم کلاس انلاین دارم؟چصم

Comment Me
۴
posted on ۱۶ , ۱۴۰۱ اسفند . Views ۱۰۱
Comments Till Now (۴)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نمایش دیدگاه [ ۴ ] پنهان کردن دیدگاه ...
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27x-OgOnk4qQ9acsDHOpVfez9hEKM%3D%27/تصویر پروفایل
    مهدیه ^^
    اوههههه چه باحال
    خوش به حالت
    منم می‌خوام.. هعییی روزگار
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27x-OgOnk4qQ9acsDHOpVfez9hEKM%3D%27/تصویر پروفایل
    مهدیه ^^
    چجوری دونسنگت شده همسنت؟؟؟
    یعنی اون بزرگ شده ولی تو نه؟؟!
    برام سوال شددددد خوووو
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    من دوماه از اون بزرگ ترم پس از شب تولدم تا تولد انا من ۱۳ سالم بود ولی اون ۱۲ و چندماهD:
    و خب سرکارش میزاشتم~
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27x-OgOnk4qQ9acsDHOpVfez9hEKM%3D%27/تصویر پروفایل
    مهدیه ^^
    اوکی اوکیییی دیگه واقعا حرفی ندارم
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    xD
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27x-OgOnk4qQ9acsDHOpVfez9hEKM%3D%27/تصویر پروفایل
    مهدیه ^^
    هعییی
    خوبی تووو
    چرا حس میکنم یه چیزی زدی 😑😂
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    من همیشه یچیزی زدم🤝🏿
Made By Farhan Temp.No5