Recent Posts

popular Posts

Most Visited Posts

Most Commeted Posts

Recent Comments

Categories

Tag Cloud

Archive

Links

Daily Links

𝙺ᵉᵈⁱᵗ 𝚙𝚕𝚊𝚗𝚎𝚝

یوروبوننننننن، یه مین..

خببب حدس بزنید امروز چه روزیه؟

یس یس تفلد تینای الاخ خودمه")

تقریبا سه ماهی از زمانی که اشنا شدیم میگذره

و با اینکه زمان زیادی نیست، من خیلی باهات صمیمی شدم

واقعااااا امیدوارم سالای بعد، تو تولد ۱۴،۱۵ سالگیت امتحانا راحتم بزارن تا بتونم واست یه ادیت از وی آی بزنم

و البته، امیدوارم امتحاناتو گند نزنی و بیای و جوگیر بشی و بخای دوباره به عنوان یه ادم بزرگ مثلا "عاقل" نصیحتم کنی

و یچیز دیگه، درسته بزرگتر شدی ول هنوزززز نمیذارم دونسنگ صدام بزنی...این کرم ریزیا چیه خداعیش؟..اخه بیشخصیتِ پدرکوسه ی الاخ..ادم به کسی که دوماه باهاش اختلاف سنی داره میگه دونسنگ؟

من کلااااا بلد نیستم متنای تاثیرگذار بنویسم...فقط میخواستم بهت بگم  تولدت مبارک الاخ خودم

+ویدیو یک درصدم به حرفام نمیخوره،ولی خب دوستش بدار سال دیگه واست ادیت میزنم

 

کیفیت خوبببببب

 

 

 

Comment Me
۱۶
posted on ۲۱ , ۱۴۰۱ آذر . Views ۱۲۵
Comments Till Now (۱۶)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نمایش دیدگاه [ ۱۶ ] پنهان کردن دیدگاه ...
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    روزی رسید که نبودم بهت میگم همیهش بودنم یعنی چی....
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    یااااا
    یهو دپ شدی چراااااااا
    نکنننننن تو بری منم میرممم
    *مصمم-
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    بابت چی دقیقا داری تشکر میکنی؟:'
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    بابت اینکه همیشه هستی و کرم میریزی...
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    حداقل میزاشتی ساعت ۶ میزاشتیییششش
    دقیقا ۹ دقیقه به ۶ گذاشتیییی
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    خدم ساعتو چک نکردم تو چقد دقیقی...
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    به مریم گفته بودم؟
    اصلا یادم نی-
    به هر حال
    گفت چون یبار رفتی دلیل نمیشه بازم بری-.-
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    اره
    ادما تو 13 سالگی الزایمر میگیرن ن؟
    ن بابا
    اتفاقا وقتی یکی یه بار میره جایی و بلایی سرش نمیاد بقیه دوس دارن دوباره بفرستنش
    شاید فقط فک کردن باید بیشتر درس بخونی
    بعد امتحانا دوباره ازشون بخواه
    به احتمال زیاد قبول میکنن
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    یه سال دیگه؟
    امیدوارم به اون چیزی که میخواستم رسیده باشم چون واقعا نا امید میشم...
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    ههههههه
    میرسی اونی خشنگم
    میرسیییی...
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    همین که ساعت ۹ دقیقه به شیش یه غلطی کردی با این ساعت زیادی روندت کله صبحی رفتی تو مخم کافیه*-*
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    بیدار بودم گفتم واست پست بزارم
    حیحی....
    من چیکار کنم خابم نمیبره خوووووو :/
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    هدیه ای که میخواستمو مگه بهت گفتم چیبود؟:/
    ولی نه قبول نکرد....-.-
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    یس یس تو کامنتات گفتی منم دیدم
    عه خداعیش؟
    عههههههههه بد شد ک
    ولی ناراحت نباش تولد 14 سالگیت میزارن

  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    پشمام
    برگام
    ۱ سال دبگه ۱۴ سالمهههههㅠㅠ
    برید پی کارتون دارم بزرگ میشششممممㅠㅠ
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    خو منم یه سال دیگه 14 سالمه..
    ولی اونموقه هفتمم
    ولی خداعیش به نظرت یه سال دیگه این موقه داریم چ گوهی میقولیم؟
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    ایا میدانستید بنده یک ربع به ۱۰ به دنیا امدم نَه ده و ربع؟
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    نو نمیدانستیم
    بزار سر ساعت یه ربع به ده واست یه غلطی میکنم..
    +بابات هدیه ای ک میخواستی رو قبول کرد؟
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    تا ۱۳ سالگی همچی نورماله...
    زمانی که ۱۴ سالت بشه انگار ۲ سال فاصله بین ۱۳ و ۱۴ سالگی هست...
    یعنی
    (۱ تا ۱۳)
    (۱۴ تا ۱۸)
    ایا شماهم همچین فکری میکنید یا فقط افکار من عجیبه؟
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    به نظر من انگار بین 14 و 15 سالگی پنج شیش سال فاصله هست
    و البته 10 تا 11 سالگی
    ینی
    (1 تا 10)
    (11 تا 14)
    (15 تا 18)
    نه بابا تو ک عجیب نیستی باید منو ببینی...
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    چرا حسگرام خراب شدههههههه
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    اثرات سیزده سالگیه چیز خاصی نی...
    هرهرهر
    کرکرکر
    جرجرجر
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    ازا میدانستید ساعت ۱۰ و پانزده دقیقه صبح وی به دنیا امد؟
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    عه جدی؟
    من: من بایدددد اینو تو نوتام بنویسم*
    تینا: به عنم..
    من 12 و 25 دقه بدنیا اومدممممم

  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    ولی باز ۲ ماه دیگه تقاوت سنیپون همون ۲ ماه میشه-
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    دقیقا...
    اصننننننننننننن افکار سم
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    من الان ۱ سال ازت بزرگ ترررررممممم
    من ۱۳ سالمه تو ۱۲ سالتههههههه
    یههههه
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    نووووووووووووووووووووووووووو
    الان تینا مغزمو میقوله..

  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    بقیه:*پست تولد گذاشتن برای من*
    من:نیازه حتما پست بزارم برای تولدشون؟
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    حیح...
    تو نذاشتیم اوکیه بابا
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    من هنوز حرف برا نصیحتت دارم
    انقدر اسپم نده")
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    خب خوبه...نصیحتات کمک کننده ان...
Made By Farhan Temp.No5