Recent Posts

popular Posts

Most Visited Posts

Most Commeted Posts

Recent Comments

Categories

Tag Cloud

Archive

Links

Daily Links

𝙺ᵉᵈⁱᵗ 𝚙𝚕𝚊𝚗𝚎𝚝

Sanghoon Edit

 

Watch

 

حیح حس میکنم خوب شده از وایبش خوشم میاد

 این پسرررررر داره منو میکشهههه

در انتظار دبیو ترینی ای فسیل شدم..

 

اسم اهنگ: 𝐋𝐢𝐯𝐢𝐧' 𝐥𝐚 𝐕𝐢𝐝𝐚 𝐋𝐨𝐜𝐚-ᴿᵒˢᵉ́

 

Comment Me
۷
posted on ۲۱ , ۱۴۰۱ مهر . Views ۲۷۱
Comments Till Now (۷)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نمایش دیدگاه [ ۷ ] پنهان کردن دیدگاه ...
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    :| ‌‌
    دونگسنگ پیدا کردی؟برگام😂🥲
    کوچلوو*.*
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    اره متولد اسفند ۸۹ عه
    خودمم موندم
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    wei استن کنید تا رستگار شوید ‌‌
    بیا این وبه که پیام دادم
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    حیح فعلا دارم تکلیف مینویسم... 
    تموم شد ج میدم.. 
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27m7hVQGKRbjcrJqdXpGxcayg1CMU%3D%27/تصویر پروفایل
    Youri Chan(در انتظار سولو جیسو..)
    دقیقا وایبش خیلیییییییی حس خوبی میدهه
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27u337mBzM-9RohS8UfSUOzOTfuPg%3D%27/تصویر پروفایل
    Hanj ~`
    خوشبختم نینی🐿️💜
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    حیحححح نینی نیستمممممم
    اهههههه نموقامممم🔪🗿
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27u337mBzM-9RohS8UfSUOzOTfuPg%3D%27/تصویر پروفایل
    Hanj ~`
    مهدیه ۱۵ ENFP
    وای نینی من میشی کهههه پیپیمسپیمیپسمیدسهسدسم
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    حیح 
    اره من خیلی کوشولوام اینجاها
    فقط یدونه دونسنگ تونستم پیدا کنم تاحالا.. 
    حیح
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27u337mBzM-9RohS8UfSUOzOTfuPg%3D%27/تصویر پروفایل
    Hanj ~`
    گوه نخور خیلی خوب زدییییی😐❤️
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    چش
    راستی من و تو اینهمه با هم حرف زدیم اشنا نشدیم... 
    انام ۱۲ INTJ 
    تو؟ 
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%27u337mBzM-9RohS8UfSUOzOTfuPg%3D%27/تصویر پروفایل
    Hanj ~`
    خیلی قشنگ شده آفرین هنرمند✨
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    ایییییییی تنکتتتت
    هنرمند؟ من ک هیچی ادیت بلد نیستم اصن بقیه رو میبینم از خودم نا امید میشم🔪😐
Made By Farhan Temp.No5