Recent Posts

popular Posts

Most Visited Posts

Most Commeted Posts

Recent Comments

Categories

Tag Cloud

Archive

Links

Daily Links

𝙺ᵉᵈⁱᵗ 𝚙𝚕𝚊𝚗𝚎𝚝

WeI Edit

 

Watch

 

فور تینا الاخم یونو؟

تولد جونسوعم با تاخیر چوکاهههه

دیدم تو ویدیو زیاد از سوکهوا مومنت نیست کاورو اون زدم..

+گند زدم البته..

پ.ن:از اینجای پست ب بعد جاست تینا بخونه...

یااااا تینااااااا چرااا اسم منو همچین کردی بیشصخیتتتتتت اسم منو گذاشته "انای گاوم" کاش یادت نمیدادم اصننننن...🔪😐

من گاوم اخههههه؟(وی خودش را جر داد)

تو الاخ هستی ولی من گاو نیستم..🔪😐

#همه_را_مثل_خود_نبینیم

Comment Me
۱۱
posted on ۱ , ۱۴۰۱ آذر . Views ۲۸۷
Comments Till Now (۱۱)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نمایش دیدگاه [ ۱۱ ] پنهان کردن دیدگاه ...
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%2767M14K2BONzSTrd5FKI2A37Je4c%3D%27/تصویر پروفایل
    blue dream
    omg
    عالیههه دختر
    تو اینستا پیج داری؟
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    واییی تنکتتتت
    قبلا داشتم ولی الان دیگه ندارم
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    حوصله ندارم بیام ببینم کیو میشناسی نمیشناسی...
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    اینکه چقد زیاد واسه من وقت میذاری داره کورم میکنه
     یکم کمترش کن جان مادرت😐💞
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    لاو یو اصلااا


    برو وب وی آی وب آیسا و یاسی تو پیوندیا هستش
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    لاو یو تو عجقم😐💞
    +اییییی فق منم ک چندشم شد؟ 
    باش باش
    باحوصله ی کی بودی تو؟


  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    چناب انسان مثل ادم بخون
    میگم یا روآی کردم یا کفششون کردم-
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    جناب الاخ توعم مث الاخای ادم بنویس 
    اون چ چرتی بود نوشته بودی اخه... 
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    این پروفمو دیدی چ کراشه... بچم نیکی..
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    تینننن این اسم منو عین ادم کننننن
    بعدشم
    زفشار ینی چی دقیقا؟
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    جانن برین حال کنین
    بنده تبلیغ کننده خوبی میشم
    میبینین چقدر از بیانیون رو روآی کردم و ی،ا کفششون کردم؟
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    حیح... 
    زر نزن من روآی بودم.. 😐🔪
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    نچ نچ نچ
    اگر من الاخم توعم گاوی
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    ن ن ن اینجوری نشد دگه... 
    من انسانم توعم الاخی
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    بلد بودم فقط تاحالا به مخم نرسیده بود برم برا دیگران اینطوری کرم بریزم^^
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    حالا هرچی..
    خوشم میای ایده های منو میدزدی بعد میای یجوری میگیتازه ب مخم رسیده انگار خانوم انیشتینه.. 

    +این حجم از محبت بین من و تو عجیبه...موج مکزیکی میزنه محبت اصنننن😐💞
    +وب یاسو بده میقام برم باش اشنا شم..
    +کلا هرچی ادم میشناسی ک تو بیان من نمیشناسمشون بگو میخام کللللل بیانو جررر بدم یونو؟

  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    تفلد سوکهوا هم نزدیکهههه
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    بل بل
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%273-ag1XCDHOJXz0H7l5eadU3lum4%3D%27/تصویر پروفایل
    تینا الاخم
    لینک بده کاورو بزارم...
  • //id.bayan.ir/bayan/profile/avatar/b%274VhWD2AR4aNht07PQPKwkp-YXgQ%3D%27/تصویر پروفایل
    آنای گاوم^^
    کلیک
    راستی فهمیدم چرا نمیتونستم لینک کنم... تو تنظیمات پیداش کردم اصننن.. 
Made By Farhan Temp.No5